Beskyde,Beskyde


Beskyde, Beskyde, kdo po tobě ide,
černooký bača ovečky zatáčá
černooký bača ovečky zatáčá









Šití mi přineslo radost a kamarádky.
Dvě z nich jsou Valašky a my jsme si užívali prázdniny v krásné
přírodě u nich.
Tmavovlasá Míša plná elánu a energie.Máma tří šikulů a holka se srdcem na dlani.


Modrooká Renata s nervy jak provazy ,tolerancí ,trpělivostí a dvěma rarášky.


Jeli jsme na pár dní a zůstali trošku déle.
Každý den se vyráželo na tůry,koupání a všelijaké výlety za čímkoliv.
Ať už to byl skanzen v Rožnově, houby, Pustevny, čí ovocné knedlíky a kyselica,
všechno bylo bezva.
Maminky si popovídaly nejen o šití a děti se nám hezky spřátelily, že se ani nepobily.

Domů se nám odjíždělo se smutkem a zároveň těšením se, na další setkání.
Tentokráte u nás v Praze.

Komentáře

  1. Ahoj Janinko :-* Ty jsi to tak krásně popsala,az mi slzy vyhrkly :-)
    Hezke fotečky...je jak já ráda vzpomínám :-***

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,tahle krásná reportáž od nás mi úplně unikla...jsem ostuda a tyto prázdniny absolutně nic nestíhám,ale za to si je i s dětma SKVĚLE užíváme! Děkuji,že z VÉÉÉLKÉ části díky Vám.Děkuji za řádky,kdy i slzička dojetí ukápla ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat