Má první Tilda

Mám ráda Ty štíhlé nohaté krasavice. Obdivuji je nějaký ten pátek.Učarovala mne Katroška , svým dokonale precizním provedením a tak jsem nikdy nedostala odvahu ji šít. Až na Valašsku ,kde jsem načerpala informace,jak dlouhý steh je nejlepší a kde a na co si dát pozor. No popravdě, ušít a otočit ty tenoučkaté údy, byla hračka, ale šaty. Volila jsem jednoduchý rychlý styl. Na stole mi leží další a čeká na matracák, jen mne přepadla zablokovaná záda a tak si musí, to ,,šťuchadlo na mraky", jak se u nás podomácku říká dámám od 180cm. prostě a jednoduše počkat až budu fit. A této čekatelce jsem dokonce vyrobila šaty podle návodu. Renčo, díky za Tvůj krátký steh :-)))).

Komentáře

  1. Jani moc se ti šťouchadlo na mraky povedlo :o) a už jí chystáš sestřičku? Vidíš jak tě to chytlo "o)
    a přeji ať jsi brzy fit ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat